20120125

Aku sebagai Pelajar Kolej!!!!

aku daftar mase 14 oct 2011 kt Multimedia University, Cyberjaya. aku amik course Foundation of Creative Multimedia selama setahun pastu terus naik Degree. inilah cerita saya sepanjang berada di sini...(cer ceritain, cer ceritain)

1) course yang membakar duit tp seronok
2) setiap hostel block ade kedai makan so xpayah susah nk kluar, klu terdesak baru pegy kluar!!
3) first time ade member dr Indonesia, Iran, Morocco, Sri Lanka, Middle East, Thailand
4) lecturer yg mempunyai kelebihan dan perangai yg slalu diingati!!!
5) byk enjoy daripada stress!!
6) roomate aku sempoi, walaupon senior beberapa semester jerr tp dorg sempoi
7) mata tak henti2 menjeling, asal lalu je tgk..asal melintas je pandang~ AWEK lah, ape lagi....
8) byk events yg menarik!! hampir smue aku involved~
9) waktu siang waktu aku enjoy, waktu malam baru buat kerja!!
10) aku blajar erti susah dan berdikari!!! always enjoy!!!
11) asal free je nongkrong, dekat2 pon jadi lah!!! (nongkrong = hang out in Indonesian)
12) berdasarkan ayat di atas, mmg sah Bahasa Indonesia aku makin hebat~
13) aku xboleh bayangkan kelas tu kalau aku xder~ senyap sepi agaknya!!
14) aku xpernah mimpi nk pkai DSLR....tiba2 pkai plak bende tu and study the real thing!! bkn main capture jer toq!!
15) aku slalu xtidow, kalau tidow pon 4-5 jam jer....pernah tu 1-2 jam jerr!!

yang lain aku citer kat part 2!!! siap ada gambar lagi!!! ADIOS!!

Tiada ulasan: