20120125

Aku sebagai Pelajar Kolej the Sequel~

sambungan dari post yang lepas. ini antara benda2 yang aku alami sepanjang berada di kampus!!!

1) Waktu orientasi yang terserlah ke-skema-an aku.....aku xkan ingat....aku xkan lupa....aku sendiri confused!!
korang carik lah aku yang mana!! aku lah yang paling skema dan tak henti2 mencari publisiti murahan!!! muehehehe
2) Perubahan imej dari semasa ke semasa!!!
mula2 aku mmg suka giler pkai full cap!!! kdg2 bertukar2!!!

aku tinggalkan full cap dan repair rambut, bertambah skema tp aku anggap rambut aku ni ala2 Eminem/Slim Shady!!
rambut makin panjang dan aku pkai headband kt kepala!!! tp bende ni on and off, kdg2 je pkai!!


rambut yang paling sempoi!!! lpas mandi aku biar je camtuh!!! hahaha
aku berazam nk simpan rambut mcm Faizal Tahir!!! sikit je lagi!!! muehehe

 3) Classmate yang tak berapa ramai dan tak berapa kurang sangat!!
TU DIA!!! tapi tu pon ada yang tak datang!!!

Class life drawing!!! my favorite!!!! kusyuk giler smpai org snap aku pon xprasan!!! LOL

antara kesengalan yang sering terjadi kt dlm kelas, asal ada aku mmg sengal lah segala2 nya!!!
4) Lepak = Hang Out = Nongkrong!!!
kami lepak xmengira waktu dan xmengira tempat!!! asal free jer lepak!!!

antara agenda kitorg ketika melepak, movies, karaoke, makan, shopping, cuci mata, habiskan duit!!! muehehe
5) Skandal?!! kdg2 bkn skandal tp terlampau rapat, tu yg lain jadi nya!!!! muehehehe!!!!
nmpak stress betol tak?!! bkn kebetolan tp betol2 terjadi!!! dialah org yg paling stress bila aku ada!! hahaha

BLURR?!! aku pon blurr sbb apa kaitan bdk nih dgn cerita kite skrg nih?!! ha'ah, di e nih bdk lagi!!! *AAR, jgn marah haa!!!*

no comment!!! korg pikir lah sendiri!!! tp yg paling menyirap, ada plak sang kelembai kt blakang tuh!!! xboleh tgk aku senang sikit!!! heyy hantu jahat, nyah kau dari sini!!! hahahaha
 6) birthday Prank!!!! j-j-yeah!!!
org pertama yg menjadi mangsa!!! D'Nov Karmawan (bkn nama sebenor), asal dr Indonesia!!! maafin gue dong, gue ngga salah!!! hehehee

mangsa kedua!!! Boboyot (bkn name sebenor)!!! tgk muka die, stoned giler!!! muehehehe

lpas dah kenekan org...aku plak yg kene!!! lihat reaksi kedua2 mangsa sebelumnya, d'nov yg kini jambu sgt bangga dgn perbuatannya manakala Boboyot kini boleh tersenyum lebar!! nanti kau!!! hahaha

pembalasan dendam kesumat!!! antara yg merancang dan slalu megenakan org akhirnya terkena!!!  Najwa Latiff (bkn name sebenor) nmpak cool tp hati ada panas!!! hahahaha ada aku kesah!!! XD
7) WEBCAMING!!!! kenapa aku terlibat sama?!! argh!!
webcaming dgn rombongan2 dr Indonesia!!! dorg mmg phtogedik!!! muehehehe

hak milik org yg paling hadapan skali!!! Boboyot nmpk ayu manakala yg lain dah tak sanggup nk control cun!!!
8) giler2 waktu mkn!!! xder aku mmg meja tu sepi slalu!!!
kalau lapar sgt!! mcm2 boleh jadi!!! antara rmai2 nih, aku lah yg paling seksi!!! muehehehe
9) makin lama makin teruk aksi aku!!! aku sendiri pon naik menyampah!!! hahahaha
aksi menggedik aku!!! actually aku create character dlm gambar nih....mempersilakan Mak Jemah!!! hahaha 
10) dah name pon bdk FCM, mestilah student2 die photogedik!!! j-j-yeah!!
yang lain smue 60an-70an....aku jerr sesat, 80an!!! ala2 MJ gitu!!! tp more to Saturday Night Fever lah!!!

Malaysian Hippies!!! mmg retro giler time nih!!! *opps kt blakang tuh, jgn jealous*
11) aku dan kem-BUNKFACE!!! hahahaaha
ini bkn photoshop okay!!! ini mmg real!!! BunkFace dtg MMU, Cyberjaya!!! aku dipanggil gara2 aku memanggil Paan mcm Justin bieber!!! heheheehe
itu jelah yg dpt aku citerkan...kalaw ade yg lain aku update kt post yg lain okie!!! ADIOSA!!!

Tiada ulasan: