20120330

Cantik, Menarik, Tertarik... Kau Memang Da Bomb!!!

 so aku memang support and suka dengan female local artist yang baru nak naik especially when they actually bukan sahaja ada package tapi berbakat. some of them bukan jerr harapkan muka cantik diorang tu tapi diorang boleh berlakon, mengacara, menyanyi.... so haritu aku dapat satu idea di mana aku nak search gambar2 diorang and then aku edit and enhance gambar diorang jadi Super Cool!! so ini antara 'jenayah' yang aku dah buat~ 
Amanda Imani. Megan Fox Malaysia. nampak dia lagi hot!! sparkle tu menunjukkan yang dia antara penyanyi yang sedang meningkat naik~
Tasha Shilla. Extra-Gorgeous!! aku suka dia sebab dia cantik dan pandai acting. tema hitam menjadi pilihan dan aku tukar warna rambut dan mata dia~

Anzalna Nasir. Super Sweet. a bit blurry, bukan salah photographer tapi aku yang buat. warna rambut dan bibir aku tukar and sparkle tu penting!! ala2 Milky Way gitu~

Neelofa. Tender Loving Care. warna rambut aku tukar. enhance dia punya make-up. main2 dgn curves. tambah fire flow sekeliling dia sebab dia kan hot!!

Ramona Zamzam. Pretty Young Thing. muka dia bagi aku memang mahal. aku tukar warna rambut, mata dengan bibir. gambar dia yang real aku vintage kan sikit. pastu create bubbles kat backgornd so dia ada effect mind blowing gitu~

Tiada ulasan: